Korzyści dla Twojej firmy
i dla klientów
Jako właściciel biznesu codziennie myślisz o tym co jeszcze możesz zrobić, aby zwiększyć sprzedaż i zysk. Rozglądasz się też z niepokojem, czy konkurencja nie robi czegoś, co może zagrażać Twojej firmie lub czy w okolicy nie pojawi się któryś z dużych graczy i odciągnie do siebie część Twoich klientów.
Jednym z rozwiązań jest podjęcie różnych działań w celu trwałego przywiązania do siebie jak największej liczby klientów, czyli tzw. fidelizacja klientów.
Nowoczesnym narzędziem koniecznym do zrealizowania tego zadania jest
firmowa aplikacja mobilna.
Sprawdź co można zaoferować Twoim klientom.

Stały rabat dla posiadaczy aplikacji
Stały rabat dla posiadaczy aplikacji to obecnie standard w dużych sieciach sklepów odzieżowych i obuwniczych. Najczęściej rabat ten wynosi 10%.
Zwróć uwagę, że sprzedawcy w tych sklepach mają obowiązek zapytać każdego klienta, czy posiada aplikację tego sklepu, a jeśli nie posiada to zaoferować natychmiastowy rabat jeśli klient pobierze aplikację i zarejestruje się w niej od razu. Jest to działanie niezwykle skuteczne.
Ceny wszystkich produktów w tych sklepach są podwyższone o wartość tego rabatu, tak aby docelowo uzyskać zakładaną marżę.
KORZYŚĆ: Dynamiczna budowa bazy klientów ze zgodami marketingowymi RODO oraz elektronicznym kanałem bezpośredniej komunikacji.

Kupony rabatowe
Kupon rabatowy jest ekwiwalentem gotówki, którą oszczędza klient korzystający z kuponu przy zakupie. Posiada on więc wymierną wartość pieniężną. Z tego właśnie powodu klienci uwielbiają kupony rabatowe.
Kupony rabatowe na masową skalę stosowane są przez duże supermarkety, sieci sklepów osiedlowych i sieci restauracji typu fast-food.
Rabaty mogą mieć formę upustu procentowego lub obniżki ceny o określoną kwotę.
Jest to świetny sposób na wyprzedaż zaległego w magazynie towaru.
Kupony rabatowe mogą mieć pewne ograniczenia np. okres ważności, ważność tylko przy zakupach o określonej wartości lub ważność przy zakupie określonej liczby określonego produktu.
KORZYŚĆ: Zwiększenie sprzedaży poprzez wygenerowanie zwiększonego ruchu klientów.

Kupony ofertowe
Kupony ofertowe działają podobnie jak kupony rabatowe z tą różnicą, że przedmiotem promocji jest określony zestaw produktów za łącznie niższą cenę.
Kupony ofertowe są masowo stosowane przez duże sieci restauracji typu fast-food.
KORZYŚĆ: Zwiększenie ruchu i sprzedaży.

Kupony prezentowe
Kupony prezentowe upoważniają klienta do odbioru określonego produktu lub usługi bezpłatnie pod warunkiem spełnienia kryteriów określonych w regulaminie kuponu.
Jest to sposób na ukierunkowanie sprzedaży na określone produkty lub usługi lub na zachęcenie klienta do zakupów na co najmniej określoną kwotę.
KORZYŚĆ: Zwiększenie ruchu, wyprzedaż zaległych zapasów, zwiększenie sprzedaży.

Wydarzenia promocyjne
Organizowanie wydarzeń promocyjnych dla posiadaczy aplikacji to doskonały sposób na:
Wzmocnienie relacji z klientami.
Pokazujesz swoim klientom, że są dla Ciebie ważni i że chcesz zapewnić im coś więcej niż tylko standardowe zakupy. Wydarzenia promocyjne dają im szansę na poznanie Twojej firmy z innej strony, poczucie się częścią społeczności i nawiązanie kontaktów z innymi klientami.
Zwiększenie zaangażowania.
Wydarzenia promocyjne to świetny sposób na ożywienie Twojej marki i sprawienie, by klienci bardziej interesowali się Twoimi produktami i usługami. Ekscytujące wydarzenia z degustacjami, prezentacjami i poczęstunkiem na koszt firmy z pewnością przyciągną uwagę klientów i sprawią, że będą chcieli dowiedzieć się więcej o Twojej ofercie.
Pobudzenie sprzedaży.
Wydarzenia promocyjne to idealna okazja do zaprezentowania nowych produktów lub usług i zachęcenia klientów do ich wypróbowania.
Zbieranie danych o klientach.
Podczas wydarzeń promocyjnych możesz zbierać cenne dane o swoich klientach, takie jak ich preferencje zakupowe. Informacje te mogą być następnie wykorzystane do personalizacji komunikacji z klientami i tworzenia bardziej trafnych ofert.
Budowanie pozytywnej wizerunku marki.
Organizowanie wydarzeń promocyjnych, które są przyjemne i angażujące dla klientów, może pomóc w budowaniu pozytywnego wizerunku Twojej marki. Klienci będą Cię postrzegać jako firmę, która dba o swoich klientów i chce im zapewnić coś więcej niż tylko standardowe zakupy.

Konkursy
Konkursy to skuteczne narzędzie marketingowe, które może pomóc Ci w osiągnięciu wielu celów.
Dobrze zorganizowane konkursy mogą zwiększyć rozpoznawalność marki, pozyskać nowych klientów, stymulować sprzedaż i budować pozytywne relacje z klientami.
Kuczem do sukcesu jest odpowiednie zaplanowanie i przeprowadzenie konkursu.
Przykładowe rodzaje konkursów:
Konkursy z nagrodami.
W tego typu konkursach uczestnicy rywalizują o nagrody, takie jak bony upominkowe, gadżety firmy lub inne atrakcyjne przedmioty.
Konkursy fotograficzne.
Uczestnicy robią zdjęcia lub filmy związane z produktami lub usługami firmy i przesyłają je do organizatora konkursu. Zwycięzca zostaje wybrany przez jury lub głosami użytkowników.
Konkursy na treści generowane przez użytkowników.
Uczestnicy tworzą treści, takie jak teksty, rysunki lub filmy, związane z produktami lub usługami firmy i przesyłają je do organizatora konkursu. Zwycięzca zostaje wybrany przez jury lub głosami użytkowników.
Konkursy z pytaniami.
Uczestnicy odpowiadają na pytania dotyczące produktów lub usług firmy. Zwycięzcą zostaje osoba, która udzieliła najwięcej poprawnych odpowiedzi.